Întrebări frecvente

Cum pot returna un produs/o comandă?

Pe www.flecustete.ro returul se face numai în cazul produselor nepersonalizate. Clientul este cel care va suporta taxele de curierat pentru returnarea coletului. Ai la dispoziție 14 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Iată ce trebuie să faci:
1) trimite-ne un email la adresa: sam@flecustete.ro sau sună-ne la telefon: 0742324954 și comunică-ne următoarele informații: data expedierii coletului; numărul comenzii; suma de returnat; adresa de unde curierul urmează să preia coletul de retur; modalitatea de plată dorită (datele contului bancar sau voucher de cumpărături echivalent cu suma produselor returnate).
2) asigură-te că ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura inițială, certificate de garanție, ambalaje, etichete etc.
3) flecustete.ro va trimite curierul la adresa indicată de tine și va prelua coletul de retur.

IMPORTANT! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar nu pot fi returnate. În cazul în care nu este vorba despre produse personalizate, acestea trebuie returnate în aceeași stare, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factură, certificate de garanție etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de client în corespondența cu flecustete.ro). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Cum comand pe Flecustete.ro?

Prin intermediul www.flecustete.ro poți comanda online, cu plata ramburs sau prin card produsele pe care le dorești. Fiecare produs pe care vrei să-l cumperi trebuie să fie adaugat în coșul tău de cumpărături. În dreptul fiecărui produs există un buton „Adauga în coș”, care îți va adăuga produsul selectat direct în coșul tău de cumpărături.

Coșul tau de cumpărături actualizat permanent va apărea mereu în bara de meniu din partea de sus a paginii, în partea stângă. Acolo poți:

·   modifica cantitatea fiecărui produs comandat;

·   vizualiza costul produselor alese;

·   scoate un produs din coș (apăsând pe butonul roșu „X”).

 În clipa în care dorești să finalizezi comanda, apasă butonul „Finalizare comandă”. Acest pas te va duce într-o fereastră în care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plată și de expediere a produselor. După completarea tuturor acestor informații, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Dacă ai cont pe www.flecustete.ro, odată completate, aceste date vor rămâne înregistrate în contul tău și nu va mai fi necesar să le introduci din nou în cazul unei noi comenzi, decât dacă dorești să le schimbi (exemplu: o altă adresă de livrare).

Pot comanda și prin telefon?

Sigur că poți. Numărul de telefon la care ne poti contacta este 0742324954, de apelat între orele 09:00 și 17:00 de luni până vineri.

Cum se procedează cu comenzile?

Comenzile sunt preluate în cel mai scurt timp posibil. Timpul de procesare a fiecărei comenzi este de 5 zile lucrătoare, dar pentru că depinde de complexitatea ei si de cantitatea de produse comandate, ne rezervam dreptul sa te anuntam cand comanda ta va fi gata. Te vom contacta pentru a-ți comunica timpul de livrare în cazul în care acesta este mai scurt sau mai lung decât cel estimat de 5 zile lucrătoare.

Produsele nepersonalizabile sunt de cele mai multe în stoc, dar vei fi sunat după ce vei face comanda pentru a confirma acest lucru. Dacă nu vor ajunge la tine în maxim 5 zile lucrătoare.

În cazul în care comanzi mai multe produse, atât personalizabile cât și nepresonalizabile, te rugăm să iei în considerare termenul cel mai lung dintre ele pentru estimarea procesării comenzii tale.

Atenție: Comanda este considerată ca fiind confirmată, și va fi procesată și livrată, doar după ce există o confirmare telefonică la numărul de contact pe care l-ați lăsat în formularul de comandă.

Care este valoarea minimă pentru care pot comanda?

La secțiunea Detalii ale fiecărui produs de pe www.flecustete.ro este scris un număr minim de bucăți pe care îl poți comanda, în funcție de complexitatea design-ului. Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzile ale căror informații sunt incomplete. Această regulă se aplică invitațiilor și materialelor conexe acestora. În cazul tablourilor personalizabile, nu există o comandă minimă.

De ce să îmi fac cont pe Flecuștețe.ro?

Calitatea de utilizator înregistrat îți permite accesul la o gamă completă de informații și servicii. Așa că, poți:

·   comanda orice produs doar printr-un singur click, fără să mai completezi mereu aceleași date;

·   urmări starea comenzii tale;

·   primi informații personalizate în functie de wishlist-ul tău de pe www.flecustete.ro

Atenție: Produsele se adaugă în coș, după care vei fi contactat pe mail. În funcție de modelul pe care l-ai ales și de textul trimis înspre personalizare, îți voi trimite un proof digital pentru aprobare. După primirea ok-ului din partea ta, voi considera macheta bună de tipar și va fi executată conform machetei. Apoi, se va înrăma și se va pregăti pentru livrare. Vă rog să verificați cu atenție toate datele, textele și macheta pe de-a-ntregul, înainte să plece la tipar.

Cum îmi fac cont pe Flecuștețe.ro?

În bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru dai click pe pictograma cu omuleț. Vei avea două opțiuni: „Contul meu” și „Deloghează-te”. Intri pe „Contul meu” și ajungi pe pagina de înregistrare, unde îți vei introduce emailul și o parolă și vei urma pașii necesari pentru completarea câmpurilor cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail. Apoi apeși butonul „Trimite” și în scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la înregistrare.

Ce se întâmplă cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informațiilor, putem oferi terților anumite date generice conținute în formularul de înregistrare, dar nu informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este acceptat explicit de tine sau în cazul în care acest lucru este necesar pentru a respecta legea și procedurile judiciare. Mai multe informații găsești în secțiunea Politica de Confidențialitate.

Ce metode de plată există?

În momentul de față, poți opta pentru plata ramburs la ridicarea coletului sau poți plăți cu cardul sau în prealabil prin bancă cu OP.